Hi! Enjoy Your Visit Here
Peringatan
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must.
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Name : Shiro
Heart Status : Taken
#Melepaslah korang *perasan*

Doing...
Blogging All Day

Tagboard

Kenangan Lalu
Disember 2010 | Januari 2011 | Februari 2011 | Mac 2011 | April 2011 | Mei 2011 | Jun 2011 | Julai 2011 | Ogos 2011 | Disember 2011 | Januari 2012 | Mac 2012 | November 2012 | Disember 2012 |

Cerita Cinta V:Cinta Sejati Langit dan Laut
Puisi VII : Cintaku Padamu
12 Perkara Tentang Cinta
Apa Makna Setia
Mengenali Personaliti Wanita Melalui Cara Berjalan
Puisi VI :Kau Bukan Milikku
19 Perkara Yang Membuat Perempuan Membenci Lelaki
Di Mana Cinta?
Rahsia di Sebalik Bilangan Kuntuman Bunga Ros
Kenali Maksud Cinta

Music

Megumi Hayashibara - Trust You (OST Shaman King)

Cerita Cinta VI:Aku,Aqilah dan Air Tin
Written at Selasa, 28 Jun 2011 | back to top

Teringat lagi masa sekolah dulu waktu tingkatan 4. Pertama kali ingin merasai cinta. Aku kenal dengan seorang gadis yang comel lemah lembut, berkaca mata, bibir bak angelina jolie heheh, Aqilah namanya. Mulanya memang aku tak perasan kehadirannya dalam hidupku.
Kisah tin bermula semasa,kami ada aktiviti ko kurikulum,setiap kali habis koko kami akan berjumpa. Permulaanya bila aku berjumpa dengannya dia mesti akan belikan 1 air tin untuk dia dan 1 lagi untuk aku. Tanpa berfikir panjang aku terus ambil dan kami berborak mesra dan semakin dan sayang . Aku pun tak tahu kenapa kami tidak bercinta saja.
Hari berganti hari, aku minat pada seorang gadis Azlinda namanya yang lebih jujur dan berterus terang untuk menyukaiku...aku mintak couple dan setuju tetapi Aqilah tak tahu pasal semua ni, dan pada hari terakhir aku jumpa dia, seperti biasa dia akan memberikan aku 1 air tin tetapi kali ni aku menolaknya walaupun dipaksa untuk terima. Aku tak sedar lagi maksud air tin tu. Habis SPM Aqilah terus hilang dalam hidupku, terakhir aku dengar khabar pun dari kad raya yang dia pos.
Hari berganti hati lagi,aku putus cinta dengan Azlinda kerana alasan bodoh yang diberinya mengecewakanku.
Setelah hampir 5 tahun berlalu,terjumpa dengan kawan-kawan sekolah,kami berborak2 panjang, ada la salah seorang kawanku bgtau yg Aqilah memang sukakan aku. Teringat balik kisah aku dengan aku air tin dan Aqilah, barulah aku sedar kesilapanku yang rupa-rupanya setiap kali dia bagi air tin tu ada maksudnya. Setiap kali air tin diberi bermaksud "do you love me?" dan aku akan menerima bermaksud "i do".tapi kali terakhir Aqilah bagi aku air tin tu..DO YOU LOVE ME? dan aku menolaknya!!

p/s hanya sekadar coretan..tiada kene mengene ngan hidup sape2 n sama sekali dr..xD