Hi! Enjoy Your Visit Here
Peringatan
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must.
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Name : Shiro
Heart Status : Taken
#Melepaslah korang *perasan*

Doing...
Blogging All Day

Tagboard

Kenangan Lalu
Disember 2010 | Januari 2011 | Februari 2011 | Mac 2011 | April 2011 | Mei 2011 | Jun 2011 | Julai 2011 | Ogos 2011 | Disember 2011 | Januari 2012 | Mac 2012 | November 2012 | Disember 2012 |

Cerita Cinta XIV : Aku Imam?
Cerita Cinta XIII : Perpisahan Yang Ku Pinta
Puisi XV : Fatamorganamu
Puisi XIV : Terhiris Luka
Cerita Cinta XII : Sesuci Cinta Aliya
Cerita Cinta XI : Sampai Syurga Kasihku Padamu
Surat Cinta Yang Berusia 4200 tahun Dari Sumeria
Puisi XIII : Hujan di Hati
Puisi XII : Lukisan Realiti
Puisi XI : Potret Wajah Di Hatiku

Music

Megumi Hayashibara - Trust You (OST Shaman King)

Love Song 1
Written at Sabtu, 25 Disember 2010 | back to top

TAK PATUT KAN??
Written at Selasa, 21 Disember 2010 | back to top

Aku lepak dengan kawan aku.
Tetibe ade seekor belalang.
Belalang tu jalan agak tidak betul.
Maksud aku, melompat. Bila tengok betul betul.
Baru aku perasan.
Rupanya kaki dia patah. sian betul.
Kawan aku pun asyik betul main dengan belalang tuh.
Dan aku tengok, die cuba nak patahkan kaki belalang tuh.
Kaki yang lagi sebelah lah.

So, aku marah la kan.
Macam kejam je nak buat macam tuh.
Bila kawan aku dengar aku cakap camtu.
Dia cakap.

"Lah, alang alang dah patah sebelah,
baik aku patahkan due due terus.!"
HAHA.
apa punya manusia lah.
dah tu, kalau kaki kau patah sebelah.
Kau nak aku patahkan dua dua ke?
Apa Makna Diriku Buat Dirimu
Written at Isnin, 13 Disember 2010 | back to top


Telah nyata, puisi ku buat mu.
Cinta disemadikan buat diri mu.
Nilai erti cinta ku untuk mu.
Umpama rindu saling merindu.

Erti dan bagaimana ingin mengerti.
Akan erti cinta mu buat diri ku ini.
Percayalah cinta ku, menyintai.
Untuk buat diri mu, yang ku cintai.

Ingin ku,mengisi cinta ku,
bersama diri mu, kecintaan ku.
Berilah erti, pengertian pada ku.
Hakikat pengisian cinta ku dan mu.


Pada pengertian cinta ku,
untuk dirimu, yang dicintai itu.
Saling memberilah antara mu dan ku.
Adakan perkara baik, mu dan aku.



saya sayang sama kamu
you're my angel in my night
~(^.^~)~(^.^~)mEaNiNg of mY nAmE(~^.^)~(~^.^)~
Written at Ahad, 12 Disember 2010 | back to top

S => Sexy

U => Unreal
Z => Zany
U => Useful
M => Magical
S => Space
H => Hairy
I => Irresistible
N => Naive
I => Intense
H => Hot
I => Industrious
K => Kind
I =>Interligence




S => Shaggy

O => Outrageous
E => Exquisite
N => Noisy
M => Mystical
A => Appreciative
T => Trustworthy

S => Simple
U => Unforgettable
K => Kinky
R => Respectable
O => Overwhelming